Zte meccs id%C5%91pontok 2019
Az M0-s autóút felújításának keretében a híd új aszfaltburkolat-réteget kapott, a kivitelező elvégezte a dilatációs szerkezetek és a saruk cseréit, a külső acélszerkezeteket, betonfelületeket pedig korrózióvédelemmel látták el.

Az M0-s autóút, a köznyelvben gyakran budapesti körgyűrű, a Budapestet körbevevő gyorsforgalmi út. Az M0 útgyűrű déli szektorán, a régió második legforgalmasabb autópályáján forgalmi sávonként mintegy 25 ezer jármű halad át naponta. A híd valójában 5 híd (9 hídszerkezet) együttese, melyek közül a legnevezetesebb a Nagy-Duna-ág felett átívelő 591 m hosszú hídszerkezet, amely az ország első igazi ferdekábeles hídja . A híd a magyar fővárost elkerülő M0-s autóút 2. számú főút és 11. számú főút közti szakaszának része, mely áthalad a Szentendrei-sziget és a Szentendrei-Duna felett is. A híd 47 méter szélességben, kétszer két sávon engedi majd át a gépkocsiforgalmat, de gyalogosok és biciklisek is közlekedhetnek rajta - tette hozzá. A kész hidat 1990. november 16-án adták át a forgalomnak.Névadója Deák Ferenc politikus. Jelenleg hozzávetőleg 300 munkás dolgozik a formálódó hídszerkezeten, köztük szigetelők, betonozók, hegesztők. A Deák Ferenc híd (nem hivatalosan az M0-s autóút déli Duna-hídja) Budapest legdélibb Duna-hídja, az E60, E71, E75 nemzetközi főútvonalak része. A tervezett hossza 108 km, ebből 2015-re hozzávetőlegesen 77 km épült meg. Az elsőbbség mellett szól az is, hogy a költségek a számítások szerint megközelítőleg 20 milliárd forintot tesznek ki, míg az M0-s híd 37 milliárdba kerülne. Juhász Ákos önkormányzati tanácsnok elmondta: az aquincumi alapvetően városi híd lenne, ezért ennek kellene elsőként megépülnie. 2010-ben megkezdődött a déli szektor 2×3 sávos bővítése, ami 2013. szeptember 11-én le is zárult.